Wednesday, February 21, 2007

Hurray!

Today was a good day! I put on five washes, fixed the guest room for our visitor who is arriving tomorrow, cooked two meals (one for today and one for the solar oven tomorrow), finished unpacking some of the trickier things that my mother had sent with my father, reorganized the fridges, took care of Tabita for an hour, fixed a delightful supper (not often I am impressed by my own creations but these simple sandwiches were great!) and best of all, took out both horses in less than 70 minutes and managed to bring them back drenched in their own sweat!

Needless to say, I was feeling better today and made up for some of the days I lost due to my virus... Ah... some days are just so good!!!

Ishtar

3 comments:

Anonymous said...

And now, because you worked so hard, you'll probably get sick again! You never learn, do you? :)

Anonymous said...

Hejsan! Skönt att höra att du mår bättre. Det låter inte alls kul med detdär viruset, alltså! Men Hanna har rätt - slit nu inte ut dig det första du gör, för då blir du bara sjuk igen! Hopplösa människa!! ;) Du kanske skulle ta och tappa dig själv på lite blod och se om det hjälper?! Suck alltså... Kram Karin

Esther Garvi said...

Alltså, jag har full förståelse för kapplöpningshästar som går berserka (fråga mig inte vilket språk det ordet kommer ifrån...) när de fått stå i bås alldeles för länge! Och jag ser även att jag har vissa likheter med min kära mamma. Det är inte så att man ligger i tio dagar utan att smida planer!!! Nej, faktum är att det var saker som verkligen behövdes göras men som jag inte orkat ta i tidigare. Deadlinen är idag kl 4, så jag är glad jag fick undan det mesta igår! Och nej, jag är inte sämre idag... Har bara en redig träningsvärk i ryggen men den njuter jag av... Kram!